Rabarber & grädde

 
 
 
 

Att gå upp före klockan sex en lördagmorgon är aldrig roligt. Speciellt inte när alla andra får ligga kvar och sova och ännu mindre när det regnar och ruskar ute. Men att sedan komma hem efter en tuff dag på jobbet, dra på sig mjukiskläder och krypa ner i soffan med en varm kopp te är underbart!

 

Idag blev det ett av mina favoritteer, med smak av rabarber och grädde, tillsammans med några droppar mjölk och två av mina egna chokladmuffins.

 

Tepåsen bjuder även på ett tänkvärt ordspråk: ”Det är inte det man tänker utan det man gör som kan förändra tillvaron.” Kanske är det något vi alla borde tänka på mer i vår vardag. För det spelar ingen roll hur mycket vi tänker och funderar – det är det vi verkligen gör som betyder något.

 

 
 

Kommentarer
Skrivit av: Josefin Hellström

Vart hittar man det theét?! Rabarber Grädde är såå gott!! <3

Svar: Verkligen, älskar det! <3 Jag tror att jag köpte det på Skene järn ;)
bycatta.blogg.se

2013-11-09 @ 18:32:57
URL: http://www.josefinsmatkoma.blogg.se
Skrivit av: Jennifer Nilsson

superfin blogg!
kika gärna in i min blogg kram

2013-11-11 @ 12:47:14
URL: http://jennyfernilsson.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback