Danger is real - fear is a choice

 
 

Dagens mellanmål bestod av något så gott som blåbärskvarg med sötmandel och kokos. Tinade upp frysta blåbär som jag sedan blandade med lättkvarg och lite mjölk. Hackade mandel och toppade med lite kokos.

 

 

Mumsade på det här medan jag såg på After Earth med Will och Jaden Smith i huvudrollerna. En helt okej film, så mycket mer kan jag inte säga. Den fångade mitt intresse någonstans i mitten och jag hade gärna sett fler karaktärer i historien. På plussidan hamnar de snygga effekterna och underhållningen i att se Will och Jaden spela mot varandra, även om scenerna de hade tillsammans var få. 

 

Sammanfattningsvis vill jag påstå att den som passar dem som tycker om framtids sci-fi och inte vill behöva engagera sig för mycket i filmen. Kanske kolla på den samtidigt som man gör någonting annat vid sidan om.

 
Source
 

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback