Fredagsmys

 
 
Bjuder på en bild från gårdagens fredagsmys tillsammans med två nära vänner. Vi hade det hur mysigt som helst!
 
Som ni kan se hade vi en hel del att mumsa på. Popcorn, vindruvor, chailatte, bananglass och scones (som tyvärr inte kom med på bild.) Ungefär hälften räknas som nyttigt fika, där inräknat bananglassen, som jag har tänkt ge er receptet på så fort som möjligt. Så fort jag hinner laga till den igen och ta några ordentliga bilder.
 
Under kvällen hann vi se på två filmer: Hotel Transylvanien och Now you see me. Den sistnämnda var mer min typ av film, mystery, medan den första tillhörde barn/familjefilms genren. Båda var dock bra och rekommenderas starkt.
 

Kommentarer
Skrivit av: Ella

Nästa gång du är här kan jag göra paelo scones så blir allt nyttigt! :D

2013-11-10 @ 09:27:42









Kom ihåg mig?

Trackback